Saturday, March 29, 2014

Mineral Coffee

Assalamualikum..

Eh korang pernah dengar tak pasal produk Mineral Coffee? Haaa rupanya dah lama dah produk ni ada kat pasaran tapi aku baru tau. Hahaa Produk ni keluaran Hai-O Marketing ya. Banyak kelebihan Mineral Coffee ni. Nanti scroll kat bawah eh. Aku memang suka sangat menum coffee, nescafe dan yang setara dengannya. Kira kalau tak dapat sehari tak sah la. Selalunya aku beli je produk-produk yang ada kat pasaran. Kadang beli brand yang tu, dah bosan beli brand yang ni pula. Ikut keadaan la.. Tapi lepas tau pasal produk ni, aku pun try la and sedap kot! Bahan utama coffee ni ialah kopi Robusta dan garam buluh.


Jom kita tengok kelebihan Mineral Coffee ni:

1. Membekalkan bahan mineral untuk kesihatan badan
2. Menghilangkan keletihan minda dan badan
3. Melegakan tekanan
4. Tiada gula digunakan
5. Tiada kolestrol
6. Tiada bahan pengawet
7. Sumber bagi magnesium
8. Terdiri daripada 100% bahan semulajadi, iaitu garam laut, buluh, tanah liat dan dihasilkan melalui cara pemprosesan yang khas
9. Kaya dengan bahan mineral dan elemen mikro seperti kalsium, magnesium, kalium dan lain-lain
10. Bersifat alkali dan membantu menyeimbangkan pH badan, mengekalkan keseimbangan nutrien badan dan menggalakkan metabolisme badan

Aku baru je tau yang garam buluh ni bagus untuk kita. Nak dapatkan pun susah juga sebenarnya, so bila dah ada dalam coffee ni kira lebih senang la kita nak dapatkan khasiatnya. Garam buluh ni biasanya diproses di Korea ye.



Coffee ni sesuai untuk kita-kita yang memang suka coffee, and yang bekerja, dan juga students. Eh pendek kata sesuai untuk semua laa. So, kepada sesiapa yang memang sukakan coffee di samping nak jaga kesihatan boleh la try minum Mineral Coffee ni. Sekotak ada 20 sachets, boleh minum hari-hari, atau selang-selang pun takpe. Kalau tak percaya try la google tengok keberkesanan Mineral Coffee ni. Bau memang best, rasa pun best sebab ada rasa masin-masin sikit. Hehee tu masin garam buluh la tu..

Kalau sesiapa nak cuba boleh dapatkan kat sini okeyh. Mesej/Whats App saja. 012-5406336. Nanti iolls bagi harga special sikit. Hehee Siapa-siapa yang duduk area Kajang atau Bangi atau UNITEN sana boleh COD. Jimat duit pos kan..


No comments: