Friday, June 10, 2011

Wife


Salam

Wah, dah jadi wife saya ni! Tak percaya sungguh! Hehe

Alhamdulillah, saya dah selamat menjadi isteri kepada Syed Mohd Azrie Izanie Bin Syed Shaari pada 27 Mei 2011 yang lepas. Lame betol tak update blog ni, asek malas dan tak sempat.

Majlis pernikahan dijalankan di rumah saya di Taman Kayangan, Hutan Melintang, Perak pada hari Jumaat. Malamnya diadakan majlis Malam Berinai dan esoknya, pada hari Sabtu dijalankan Majlis Persandingan. Everything went well cuma ada beberapa perkara yang kita xsangka jadi, terjadi.. Eh ade ke? Haha

Gambar-gambar semua tak de lagi sebab semuanya ada pada OP saya, so nak share pun xboleh. Ada la sekeping dua gambar yang diambil sendiri yang boleh diterima pakai. Banyak mende nak share tapi tak tahu nak mula daripada mana. Nanti saya fikirkan dan buat list ya!

Kat sini ada beberapa gamba yang saya boleh share buat masa ni. Enjoy!






------------------------------------------------------------------------------

No comments: