Thursday, December 9, 2010

Tersenyum Gembira


Alhamdulillah, everything berjalan lancar walaupun ade sedikit penghalang.. Erkk? Penghalang? Tak la.. Hehe Semua okey jeh! Best sangat. Neves tak payah cakap.. Mula2 riak sangat kan kata tak de rasa pape, bila da smpai masa neves datang bergulek2.. hakhak

Kat bawah ada some pics from that day. Sikit je publish kat sini sebab yang lain semua dalam proses mengedit.

Thanx kepada semua yang datang dan yang baaaanyak sangat tolong especially mak & abah, family dan rakanku - wana & sikin..











p/s - Konon2 macam banyak, tapi bila dah cantum2 jadi sket plak.. Hehe ni je gamba yg mampu bagi tengok wat masa ni! >.<

4 comments:

Anonymous said...

akhirnye.....ala nape sket sgt???



eh apsal gua nmpak cam gumuk je...terlebeh edit ni......wooo

afiDa.ZainuDin said...

haha.. sbb da campokan gambo. nti aku pisahkan blk ye..

eh2, ko mmg gemok kot!

Anonymous said...

aku xgemok pid.......baju tu r wat aku nmpk gemok....hahahahahhaa :P

afiDa.ZainuDin said...

haha.. kau mmg. laen kali bg org tukang jahit tu contoh baju yg btol2 fit ngan badan... barulah sexy nyahh!


(p/s- kedit xde nih, aku xreply msg ko)